15 mar 2014

Zdjęć jeszcze trochę :)

Po statystykach widzę, że ktoś tu jeszcze zagląda :)

Porządkuję zdjęcia z wyjazdu, umieściłam więc kilka albumów z ostatnich 2 tygodni. Pewnie opublikuję jeszcze z 3-4 albumy z Dziury Czaso-Przestrzennej, które udało mi się zachować, bo nie zdążyłam ich zgrać na skradzionego tableta...

Iquitos:

Dżungla amazońska: 

Wodospad Gocta:

Twierdza Kuelap:


P.S. A opcja objazdu po Ukrainie padła na 3 dni przed wyjazdem...
-------------------------------------

I jeszcze mały dodatek:

Nie tyle chodzi o samą piosenkę, czy też jej melodię, co bardziej o słowa - i samo video. Pokazuje ono to niezwykłe zróżnicowanie Ameryki Południowej, pokazuje, w jak różnych warunkach, strefach klimatycznych, miejscach ludzie żyją. Ale jednak wszystkich łączy jedno... :) Polecam!

A tu krótkie tłumaczenie samego refrenu:
"Nie możesz kupić wiatru
nie możesz kupić słońca,
nie możesz kupić deszczu,
nie możesz kupić gorąca,
nie możesz kupić chmur,
nie możesz kupić kolorów,
nie możesz kupić mojego szczęścia,
nie możesz kupić moich cierpień."

"Jestem Ameryką Łacińską,
nacją bez nóg, którymi chodzi..."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz